Πρώτο υπέροχο τρέιλερ με τον Γουίλεμ Νταφόε ως «Παζολίνι»
Το πρώτο τρέιλερ της πολυαναμενόμενης ταινίας του Έιμπελ Φεράρα «Παζολίνι» κυκλοφορεί σήμερα κι ενώ το φιλμ με πρωταγωνιστή τον Γουίλεμ Νταφόε ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα στο φεστιβάλ Βενετίας, παίρνουμε μια πρώτη εικόνα και αύρα από αυτήν την φορτισμένη αναπαράσταση της τελευταίας περιόδου του μεγάλου Ιταλού δημιουργού, πριν από τον αιφνίδιο, μυστηριώδη και βίαιο θάνατό του.
Η δολοφονία του Παζολίνι, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στην παραλία της Όστια κοντά στη Ρώμη, χτυπημένος πολλαπλές φορές με το ίδιο του το αμάξι, καλύπτεται μέχρι και σήμερα από πέπλο μυστηρίου και παρόλο που ο 17χρονος ζιγκολό που τον συνόδευε ομολόγησε το φόνο, απέσυρε την ομολογία του σχεδόν 30 χρόνια μετά, εντείνοντας τις υποψίες ότι οι πολιτικές πεποιθήσεις, η προκλητική κινηματογραφική του γλώσσα και η ατίθαση ζωή του σπουδαίου κινηματογραφιστή μπορεί να έπαιξαν εξίσου καίριο ρόλο στο τραγικό τέλος του.
Τα πρώτα πλάνα, με έναν αγγλόφωνο πάντως Νταφόε ως Παζολίνι με τη θεία μελωδία του Μπαχ στη διάσημη άρια «Erbarme Dich, Mein Gott» από τα Κατά Ματθαίον Πάθη να ταιριάζει ως αναφορά σε μια μορφή του σινεμά που μέσα στα έργα του έσπρωξε στα πιο ακραία όρια πρόκλησης τη θρησκευτική πίστη («Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο»), όσο και τη διαπλοκή εξουσίας και σεξουαλικότητας («Σάλο: 120 Μέρες στα Σόδομα»), έρχονται να δώσουν μια πρώτη νότα από αυτήν τη σύνθεση του Φεράρα που διαχειρίζεται με πολύ πιο ποιητικό τρόπο την ιστορία του από όσο επέδειξε στην πρόσφατη αμφιλεγόμενη μεταφορά του σκανδάλου Στρος-Καν στο «Welcome to New York».
Μέσα σε μια διάχυτη μελαγχολία με φόντο την Ιταλία της δεκαετίας του `70, ο Γουίλεμ Νταφόε μοιάζει να υπογράφει μια σπουδαία ερμηνεία, τολμώντας να αναμετρηθεί με μια επαναστατική για την εποχή της προσωπικότητα στοιχειωμένη από προσωπικούς δαίμονες, χαρίσματα και ιδιαιτερότητες για τα οποία έμελλε να πληρώσει το τίμημα.
Η δολοφονία του Παζολίνι, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στην παραλία της Όστια κοντά στη Ρώμη, χτυπημένος πολλαπλές φορές με το ίδιο του το αμάξι, καλύπτεται μέχρι και σήμερα από πέπλο μυστηρίου και παρόλο που ο 17χρονος ζιγκολό που τον συνόδευε ομολόγησε το φόνο, απέσυρε την ομολογία του σχεδόν 30 χρόνια μετά, εντείνοντας τις υποψίες ότι οι πολιτικές πεποιθήσεις, η προκλητική κινηματογραφική του γλώσσα και η ατίθαση ζωή του σπουδαίου κινηματογραφιστή μπορεί να έπαιξαν εξίσου καίριο ρόλο στο τραγικό τέλος του.
Τα πρώτα πλάνα, με έναν αγγλόφωνο πάντως Νταφόε ως Παζολίνι με τη θεία μελωδία του Μπαχ στη διάσημη άρια «Erbarme Dich, Mein Gott» από τα Κατά Ματθαίον Πάθη να ταιριάζει ως αναφορά σε μια μορφή του σινεμά που μέσα στα έργα του έσπρωξε στα πιο ακραία όρια πρόκλησης τη θρησκευτική πίστη («Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο»), όσο και τη διαπλοκή εξουσίας και σεξουαλικότητας («Σάλο: 120 Μέρες στα Σόδομα»), έρχονται να δώσουν μια πρώτη νότα από αυτήν τη σύνθεση του Φεράρα που διαχειρίζεται με πολύ πιο ποιητικό τρόπο την ιστορία του από όσο επέδειξε στην πρόσφατη αμφιλεγόμενη μεταφορά του σκανδάλου Στρος-Καν στο «Welcome to New York».
Μέσα σε μια διάχυτη μελαγχολία με φόντο την Ιταλία της δεκαετίας του `70, ο Γουίλεμ Νταφόε μοιάζει να υπογράφει μια σπουδαία ερμηνεία, τολμώντας να αναμετρηθεί με μια επαναστατική για την εποχή της προσωπικότητα στοιχειωμένη από προσωπικούς δαίμονες, χαρίσματα και ιδιαιτερότητες για τα οποία έμελλε να πληρώσει το τίμημα.
Ετικέτες Πολιτισμός, Video
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα