Οι 'Eλληνες προτιμούν τα βίντεο on line παρά την τηλεόραση
Την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών για το streaming (παρακολούθηση βίντεο on line) έναντι της παραδοσιακής τηλεόρασης καταγράφει η νέα μελέτη από το ConsumerLab της Ericsson, η οποία για την ελληνική αγορά δείχνει μία σαφή προτίμηση των καταναλωτών για streaming περιεχομένου (86%) έναντι της παραδοσιακής κατανάλωσης περιεχομένου (77%).
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, το streaming πλησιάζει την παραδοσιακή τηλεόραση σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς υπολείπεται μόνο κατά δύο μονάδες στο ποσοστό εβδομαδιαίας παρακολούθησης, ενώ, σε μόλις δύο χρόνια, παρατηρείται αύξηση 25% των καταναλωτών που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για πρόσβαση από κάθε συσκευή (πρόσβαση από παντού).
Η τελευταία έκθεση Ericsson ConsumerLab TV & Media Report, με βάση 23 χώρες, δείχνει ότι η παρακολούθηση βίντεο μέσω streaming είναι πλέον σχεδόν στα ίδια επίπεδα με την παρακολούθηση παραδοσιακής τηλεόρασης, καθώς το 75% των καταναλωτών παρακολουθεί βίντεο μέσω streaming αρκετές φορές την εβδομάδα, σε σύγκριση με το 77% που παρακολουθεί παραδοσιακή τηλεόραση. Η έρευνα, που πραγματοποιείται για πέμπτη συνεχή χρονιά, παρατηρεί, επίσης ότι ένας στους πέντε καταναλωτές (19%) είναι διατεθειμένος να πληρώσει για τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στο αγαπημένο του περιεχόμενο από κάθε συσκευή, μία αύξηση της τάξης του 25% σε μόλις δύο χρόνια.
Επίσης, η έρευνα δείχνει αύξηση του χρόνου παρακολούθησης σε έξυπνα κινητά τηλέφωνα και συσκευές tablet. Επιπλέον, αναδεικνύει ότι τα παραδοσιακά κανάλια και η συνδρομητική τηλεόραση θεωρούνται από πολλούς ως «αποθετήρια περιεχομένου», από τα οποία μπορούν να αντλούν επιλεκτικά επιμέρους κομμάτια, για να τα δουν αργότερα, χρησιμοποιώντας ψηφιακές συσκευές εγγραφής (DVR). Η αυξανόμενη χρήση των DVR συμβάλλει και στη συνέχιση της τάσης για «μαραθώνιο τηλεθέασης» επεισοδίων (binge), η οποία ξεκίνησε με τις συλλογές τηλεοπτικών σειρών και σειρών ταινιών σε DVD και βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με την παραδοσιακή τηλεοπτική εμπειρία της εβδομαδιαίας αναμονής για ένα νέο επεισόδιο.
Για τον ίδιο λόγο, πολλοί τηλεθεατές έχουν μετακομίσει σε συνδρομητικές υπηρεσίες video-on-demand (S-VOD), όπως το Netflix και το Hulu και το 48% δηλώνει ότι προτιμά όλα τα επεισόδια σειρών, όπως οι «Breaking Bad» και «House of Cards» να κυκλοφορούν ταυτόχρονα, ώστε να τα παρακολουθούν με τον ρυθμό που τους βολεύει.
Ετικέτες Διάφορα, Επιστήμη τεχνολογία
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα