VW Golf 1.4 TSI Blue Motion ACΤ: Πρωταγωνιστής!
Κάθε φορά που κάθεσαι πίσω από το τιμόνι ενός νέου Golf αναρωτιέσαι τι το καινούριο έχει να σου προσφέρει αυτό το all time classic αυτοκίνητο. Και κάθε φορά διαπιστώνεις ότι οι εκπλήξεις δεν σταματούν ποτέ. Γι' αυτό άλλωστε και το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά σαράντα χρόνια τώρα.
Από την εισαγωγή καταλάβατε ότι το μοντέλο που οδηγήσαμε μας εντυπωσίασε. Μπορεί να μη γυρνούν βλέμματα στο πέρασμά του, ούτε να ξαφνιάζει η εμφάνισή του. Η ευχαρίστηση όμως που σου αφήνει κατά την οδήγηση σε κάνει να συγχαίρεις τον εαυτό σου για την επιλογή που έκανες. Πήρες δηλαδή ένα μικρομεσαίο που σου προσφέρει ικανοποίηση αντίστοιχη των premium αυτοκινήτων της Audi με τα οποία μοιράζεται αρκετά κοινά στοιχεία.
Ο οδηγός στο επίκεντρο
Εξωτερικά είναι το συνηθισμένο Golf. Χωρίς υπερβολές και εφέ που να τονίζουν την έξτρα χάρη. Στο εσωτερικό το περιβάλλον είναι το γνωστό γερμανικό της Volkswagen. Ούτε πολυτέλεια, ούτε λιτότητα. Έμφαση δίνεται στην εργονομία και στην καλή διάθεση οδηγού και επιβατών με τη χρήση απαλών αλλά όχι μουντών χρωμάτων.
Active Cylinder Management
Για όλα τα παραπάνω την ευθύνη φέρει αποκλειστικά ο TSI κινητήρας των 1.400 κυβικών απόδοσης 150 ίππων. Δεν πρόκειται για απλό μοτέρ. Καλοδουλεμένο, ροπάτο, οικονομικό μα πάνω απ' όλα απροβλημάτιστο. Οι Γερμανοί τεχνικοί δεν σταμάτησαν ούτε στιγμή την εξέλιξή του. Πρόσθεσαν το πρωτοποριακό σύστημα ACT (Active Cylinder Management) επιβεβαιώνοντας περίτρανα το λόγο που το Golf πρωταγωνιστεί στις αγορές αν και συντηρητικό στην όψη. Το ACT λοιπόν σβήνει τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους όταν κρίνει ότι δεν χρειάζονται (μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. και μόνο όταν απαιτείται ποσοστό ροπής ως 30%). Οι κύλινδροι σβήνουν κι ανάβουν αυτόματα εν κινήσει χωρίς αυτό να γίνεται αντιληπτό από τον οδηγό ο οποίος μπορεί ωστόσο να δει την ένδειξη στο κέντρο του πίνακα οργάνων… και στην τσέπη του αφού η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Επί τω έργω
Η οδική συμπεριφορά του ACT ξαφνιάζει κι αυτή με τη σειρά της ευχάριστα. Το κατά 100 κιλά ελαφρύτερο από την προηγούμενη γενιά μοντέλο πατά γερά στο δρόμο ακόμα κι αν μπεις με πολλά στις στροφές ενώ οι εντολές του οδηγού εκτελούνται κατά γράμμα από ένα τιμόνι υπάκουο και ακριβές. Το DSG κιβώτιο βάζει ακόμα μία ευχάριστη πινελιά στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά στην ουσία το «έργο τέχνης» ολοκληρώνει η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση που σε προδιαθέτει να ταξιδεύεις σε καλό ή κακό οδόστρωμα χωρίς έννοιες και καταπόνηση.
Για το τέλος αφήσαμε την τιμή που ως γνωστόν κρατιέται σε υψηλά για την εποχή επίπεδα και με το όφελος της απόσυρσης φτάνει τα 21.240 ευρώ. Ακριβό το τίμημα αλλά το συγκεκριμένο Golf ξεχωρίζει από την υπόλοιπη γκάμα. Είναι δυνατό, συμπαγές, διαχρονικό...
caranddriver.gr
Ετικέτες Διάφορα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα