7 Μαρ 2015

«Πρώτη» στο 4G+ η Cosmote και όχι η Vodafone | Αλλάζουν οι διαφημίσεις

Δύο προσφυγές κλήθηκε να εξετάσει η Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας, από τις Cosmote και Vodafone για το ποια έφερε τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας 4+ στην Ελλάδα, όπως διαφήμισαν στις καμπάνιες τους. Και αποφάσισε εις διπλούν ότι η Cosmote παρείχε χρονικά πρώτη το δίκτυο 4G+ στη χώρα μας, έστω και μόνο σε συγκεκριμένα, περιορισμένα σημεία.

Στην πρώτη απόφαση για την Cosmote αναφέρεται ότι η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι ο ισχυρισμός «4G+ που πρώτη η Cosmote έφερε στην Ελλάδα» τεκμηριώθηκε επαρκώς, δεν δημιουργεί εσφαλμένες εντυπώσεις και δεν προσκρούει στις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.».

Η Επιτροπή αναγνώρισε ότι η Cosmote παρότι ουδέποτε προέβη σε οποιαδήποτε σχετική ενέργεια επικοινωνίας διαθέτει – σύμφωνα με επίσημο έγγραφό της – δίκτυο 4G+ από τις 3 Φεβρουαρίου 2015 στο Χαλάνδρι, από τις 5 Φεβρουαρίου 2015 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και από την 1η Μαρτίου 2015 σε περιοχές της Αθήνας (Άλιμος, Αργυρούπολη, Κηφισιά) και σε άλλες περιοχές / πόλεις της Ελλάδας (Ξάνθη, Άρτα, Πρέβεζα, Χαλκιδική).

«Όπως προκύπτει από τα παραπάνω η εταιρεία Cosmote παρείχε χρονικά πρώτη το δίκτυο 4G+, έστω και μόνο σε συγκεκριμένα, περιορισμένα σημεία», αναφέρει η απόφαση. Επίσης, οι χαρακτηρισμοί «… να απολαύσουμε την απόλυτη εμπειρία ταχυτήτων 4G+» και «ζήσε πρώτος την πραγματική εμπειρία 4G+» κατά την ομόφωνη άποψη της Επιτροπής χρησιμοποιούνται διαφημιστικά για να δώσουν έμφαση και να υπογραμμίσουν την αντικειμενικά μεγάλη ταχύτητα του δικτύου 4G+, χωρίς να δημιουργούν απαξιωτικές ή άλλες αρνητικές εντυπώσεις για τον ανταγωνισμό και συνεπώς δεν προσκρούουν στις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.

Σε έτερη απόφαση που αφορά στο Vodafone 4G+, επίσης προκύπτει ότι η Cosmote παρείχε χρονικά πρώτη το δίκτυο 4G+, έστω και μόνο σε συγκεκριμένα, περιορισμένα σημεία.

Κατόπιν αυτών, η Επιτροπή ομόφωνα έκρινε ότι οι ισχυρισμοί «πρώτη η Vodafone φέρνει το 4G+ στην Ελλάδα», «πρώτη η Vodafone με ταχύτητες έως 300 Mbps», «είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που διαθέτει εμπορικά το δίκτυο 4G+» και «ζήσε την εμπειρία μόνο με τη Vodafone», δεν τεκμηριώθηκαν επαρκώς και μπορεί να προκαλέσουν εσφαλμένες εντυπώσεις στον καταναλωτή.

Ρόη Χάικου
e-typos

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα