1 Απρ 2015

Προκηρύσσεται και αναβάλλεται ξανά το αεροδρόμιο του Καστελλίου

Την ερχόμενη Μ.Τρίτη πρόκειται να βγει στον αέρα εκ νέου ο διαγωνισμός για το αεροδρόμιο Καστελλίου το οποίο ήδη δυο φορές δημοπρατήθηκε χωρίς κανένα αντικρυσμα. Θα υπάρξει τώρα διαγωνισμός; Προφανώς όχι λένε κυβερνητικοί παράγοντες που προβλέπουν νέα αναβολή αν και την τελευταία λέξη θα πει ο υπουργός Υποδομών κ.Σταθάκης που την Παρασκευή θα έχει συνάντηση με τους περιφερειάρχες και εκεί πιθανόν θα κάνει και ανακοινώσεις.

«Περιμένουμε από τον υπουργό να πει εάν δώσει αναβολή στο διαγωνισμό και για πόσο» είπε ο κ.Αρναουτάκης που την τελευταία φορά που συνάντησε τον κ.Σταθάκη τον είδε θετικό για το αεροδρόμιο. «Υπάρχει ενδιαφέρον από επενδυτές» είπε ο κ.Σταθάκης, αλλά όχι...τώρα. Με την αβεβαιότητα που υπάρχει κι αφού δεν έχουμε συμφωνία με τους εταίρους μας, η κυβέρνηση δε ρισκάρει να μην υπάρξει ενδιαφέρον και θα παρατείνει για 2-3 μήνες το διαγωνισμό.

Άλλωστε η ηγεσία του υπουργείου Οικονομίας προχώρησε στην αναβολή τριών άλλων διαγωνισμών για μεγάλα έργα, με το επιχείρημα της αλλαγής στρατηγικής και την ανάγκη καλύτερης προετοιμασίας. Συγκεκριμένα με εντολή Σταθάκη μεταφέρθηκαν προς τα πίσω οι ημερομηνίες εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους διαγωνισμούς για τον οδικό άξονα Ελευσίνα – Θήβα –Υλίκη και για την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος.

Οι δύο διαγωνισμοί για τα έργα, που προωθούνται μέσω συμβάσεων παραχώρησης μετατέθηκαν για το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου. Επίσης επισημοποιήθηκε και η ακύρωση του διαγωνισμού για το τμήμα Πάτρα - Πύργος, προϋπολογισμού 443.000.000 ευρώ. Πρόκειται για τμήμα που είχε εξαιρεθεί από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού κατά την επαναδιαπραγμάτευση με το υπουργείο Υποδομών ώστε να αναστηθούν τα εργοτάξια στους οδικούς άξονες.

Για την κατασκευή και εκμετάλλευση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι θυμίζουμε ότι αρχικά ενδιαφέρονταν οι εταιρείες ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J&P ΑΒΑΞ οι οποίες έχουν ήδη βρει ξένους συνεταίρους: η πρώτη τη γαλλική Vinci Airports, η δεύτερη τον ισπανικό κολοσσό ACS και η τρίτη τον γαλλικό όμιλο Bouygues. Το θέμα είναι πόσο μπορεί να συνεχίσουν να ενδιαφέρονται και από τη στιγμή που οι τράπεζες φαίνεται να κάνουν πίσω…

cretalive

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα