Twitter: Τέλος στην παρενόχληση από τα “trolls”
Twitter: Τέλος στην παρενόχληση από τα “trolls” |
Οι ειδοποιήσεις που βλέπουν οι χρήστες θα φιλτράρονται, για πρώτη φορά, σε μία προσπάθεια να αποτρέπεται η εμφάνιση προσβλητικών σχολίων ή μηνυμάτων.
Επίσης, η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην απαγόρευση έμμεσων μηνυμάτων με προσβλητικό περιεχόμενο. Αυτή η ανακοίνωση, που αφορά τα χαρακτηριστικά ασφαλείας της υπηρεσίας, έρχεται μετά από ένα υπόμνημα που διέρρευσε στο διαδίκτυο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ντικ Κοστόλο, στο οποίο, χρησιμοποιώντας ειλικρινή γλώσσα, τόνισε την αποτυχία του Twitter να αποτρέψει τα περιστατικά παρενόχλησης στην ιστοσελίδα του.
«Έχουμε αποτύχει στο θέμα αντιμετώπισης της παρενόχλησης και των «trolls», χρήστες που εκφράζουν απειλητικές ή προσβλητικές θέσεις, στην πλατφόρμα μας και έχουμε αποτύχει σε αυτό πολλά χρόνια τώρα» ανέφερε στο υπόμνημά του ο κ. Κοστόλο, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα «The Guardian».
«Ειλικρινά ντρέπομαι με το πόσο ελάχιστα έχουμε ασχοληθεί με αυτό το ζήτημα κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως διευθύνων σύμβουλος. Είναι παράλογο. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη για το γεγονός ότι δεν ήμουν περισσότερο κάθετος σε αυτό το θέμα. Το φταίξιμο είναι δικό μου και κανενός άλλου και είναι ντροπιαστικό» πρόσθεσε.
Με το νέο φίλτρο που πρόκειται να εισαγάγει στην υπηρεσία της η εταιρεία, τα tweets, ειδοποιήσεις, τα οποία αποστέλλονται απευθείας σε κάποιο πρόσωπο και περιέχουν γλώσσα ή εκφράσεις που έχουν χαρακτηριστεί ως απρεπή, δεν θα εμφανίζονται αυτόματα στις ειδοποιήσεις του χρήστη. Τα φιλτραρισμένα tweets θα συνεχίσουν να υπάρχουν στην υπηρεσία -και δεν θα σβήνονται- ωστόσο ο παραλήπτης δεν θα βλέπει το προσβλητικού περιεχομένου μήνυμα.
«Αυτό το χαρακτηριστικό εξετάζει πληθώρα ενδείξεων και περιεχομένου που συχνά σχετίζονται με κάποιου είδους παρενόχληση, όπως η ομοιότητα ενός tweet με άλλο περιεχόμενο, το οποίο η ομάδα ασφαλείας μας έχει στο παρελθόν χαρακτηρίσει ως προσβλητικό» δήλωσε ο Σρέγιας Ντόσι, επικεφαλής διαχείρισης των προϊόντων της εταιρείας.
«Δεν θα επηρεάσει, αυτό το χαρακτηριστικό, την ικανότητά σας να βλέπετε το περιεχόμενο που αναζητάτε, όπως tweets λογαριασμών που ακολουθείτε. Αντ' αυτού έχει σχεδιαστεί ώστε να μας επιτρέπει να περιορίζουμε τους κινδύνους που μπορεί να προκαλέσει οποιοδήποτε προσβλητικό περιεχόμενο. Το χαρακτηριστικό αυτό δεν λαμβάνει υπόψη το κατά πόσον το περιεχόμενο που έχει αναρτηθεί ή παρακολουθείται από κάποιον χρήστη είναι αμφιλεγόμενο ή μη δημοφιλές» συμπλήρωσε.
Ετικέτες Διάφορα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα