12 Οκτ 2015

Νικόλ Κίντμαν: Το διαζύγιό μου ήταν ό,τι καλύτερο για την καριέρα μου

Μπορεί να ήταν ένα από τα πιο αγαπητά ζευγάρια της σόουμπιζ και η είδηση του διαζυγίου τους να είχε…σοκάρει τον Τύπο και τους θαυμαστές τους, αλλά πλέον η Νικόλ Κίντμαν αποκαλύπτει ότι η απόφασή της να χωρίσει τον Τομ Κρουζ ήταν «δώρο» για την καριέρα της!

Σε συνέντευξή της σε συνέδριο στο Λονδίνο το Σάββατο, η Νικόλ Κίντμαν ανέφερε ότι μετά το διαζύγιό της με τον ηθοποιό έριξε όλη της την ενέργεια στη δουλειά της και αυτό απέδωσε καρπούς. «Ήταν, όμως, και μια από τις πιο μοναχικές περιόδους της ζωής μου. Απέφευγα τη ζωή μου εκείνο τον καιρό. Δεν ήμουν ικανή να αντιμετωπίσω την πραγματικότητα και ως ηθοποιός μπορούσα να πάω και να…χαθώ στη ζωή κάποιου άλλου» είπε η ίδια, και συνέχισε: «Από το διαζύγιό μου προήλθε δουλειά που καταχειροκροτήθηκε και ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα για εμένα…Αυτό οδήγησε στο Όσκαρ, όταν είχα και μια αποκάλυψη…Στεκόμουν εκεί με το χρυσό αγαλματίδιο στο χέρι και αισθανόμουν περισσότερο μοναξιά από ποτέ».

Εκτός από τη Νικόλ Κίντμαν, στο εν λόγω συνέδριο εμφανίστηκε και η Κάρα Ντελεβίν καθώς και η Μέριλ Στριπ. 

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα