12 Απρ 2016

Κατερίνα Παπουτσάκη: «Θέλουμε πολύ να είναι κορίτσι»

Κατερίνα Παπουτσάκη: «Θέλουμε πολύ να είναι κορίτσι»
Κατερίνα Παπουτσάκη: «Θέλουμε πολύ να είναι κορίτσι»  
Η Κατερίνα Παπουτσάκη, η οποία επέστρεψε τηλεοπτικά μέσα από το YFSF, παραχώρησε μια συνέντευξη όπου μίλησε για το ενδεχόμενο απόκτησης δεύτερου παιδιού.

Η γνωστή ηθοποιός μίλησε την Real Life για την επιθυμία της να μεγαλώσει η οικογένειά της κάνοντας ένα δεύτερο παιδί, αλλά και για τον σύζυγό της, Παναγιώτη Πιλαφά.

Η ίδια είπε χαρακτηριστικά: "Ο Παναγιώτης το θέλει σύντομα, αλλά εγώ θέλω να μεγαλώσει πρώτα ο μικρός. Μου φαίνεται βουνό να έχω και άλλο παιδί στο σπίτι, αλλά νομίζω θα καμφθώ, γιατί ξέρω πόσο σημαντικό είναι να έχει κανείς αδέρφια, όπως έχω εγώ τον αδερφό μου".

Και συνέχισε λέγοντας: "Θέλουμε πολύ να είναι κορίτσι, αλλά έχω την αίσθηση ότι θα είναι αγόρι και το δεύτερο".

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα