Κρουαζιέρα: Η ανθρωπογεωγραφία του λιμανιού του Ηρακλείου
H συνεργασία Περιφέρειας, Δήμου, λιμανιού, Εμπορικού Επιμελητηρίου,Εμπορικού Συλλόγου, αεροδρομίου, Αρχαιολογικών χώρων-Μουσείων, και επαγγελματιών του τουρισμού, μπορεί να εγγυηθεί την σταθερή και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας.
Την επισήμανση αυτή έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου μιλώντας στην εκδήλωση της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών με τίτλο «Ανταγωνιστικότητα για Άναπτυξη».
Έρευνα γνώμης με ερωτηματολόγια προς 1.626 επιβάτες, από Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, ΗΠΑ, Αυστραλία, Καναδά, Ελλάδα, Γαλλία & Ιταλία και θέμα το ποσοστό ικανοποίησης των επιβατών κρουαζιέρας στο λιμάνι του Ηρακλείου, για την συνεργασία λιμένος-πόλης και λιμένος-αεροδρομίου/εξυπηρέτηση των επιβατών homeport κατέληξε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Το 18% είχε επισκεφτεί και παλαιότερα το Ηράκλειο
Το 82% ήρθε στην πόλη για πρώτη φορά
Άνω του 50% των επιβατών είχε μέτρια ενημέρωση για τον προορισμό αφού υπάρχει ακόμα έλλειμμα στην προώθηση συγκεκριμένου brand name και προσδοκώμενης εμπειρίας
Το 45% πήρε πληροφορίες του από ιστοσελίδες
Το 25% ενημερώθηκαν από τα info kiosks/δομές ενημέρωσης ΟΛΗ
Οι 1.300 από τους 1.626 συμμετέχοντες, ποσοστό 79,9% δήλωσαν απόλυτα ικανοποιημένοι για την φιλοξενία, την φιλικότητα των κατοίκων του Ηρακλείου, την ασφάλεια που τους ενέπνεε το λιμάνι και η πόλη, την γενικότερη εικόνα του προορισμού.
Το 55% δήλωσε ότι είχε αρκετό χρόνο για περιήγηση στην αγορά τις πόλης και για να κάνει τα ψώνια του.
Το 64% των επισκεπτών γεύτηκε κάποιο φαγητό-δείγμα της τοπικής κουζίνας.
Το 58% επιθυμεί να γνωρίσει περισσότερα για τα τοπικά προϊόντα και την κρητική κουζίνα.
Το 75% των ερωτηθέντων θα επιθυμούσε να βρίσκει τοπικά προϊόντα εντός των κρουαζιερόπλοιων (ιδιαίτερα σημαντικό και οφείλει να απασχολήσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις και τις επιχειρήσεις logistics.)
Το 76% των ερωτηθέντων εκδήλωσε την επιθυμία να επισκεφτεί εκ νέου το Ηράκλειο. (Η βιομηχανία της κρουαζιέρας εκτός από άμεσα οφέλη αποτελεί σημαντικό διαφημιστικό εργαλείο για το «κλασικό» προϊόν διακοπών.)
newmoney
Την επισήμανση αυτή έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου μιλώντας στην εκδήλωση της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών με τίτλο «Ανταγωνιστικότητα για Άναπτυξη».
Έρευνα γνώμης με ερωτηματολόγια προς 1.626 επιβάτες, από Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, ΗΠΑ, Αυστραλία, Καναδά, Ελλάδα, Γαλλία & Ιταλία και θέμα το ποσοστό ικανοποίησης των επιβατών κρουαζιέρας στο λιμάνι του Ηρακλείου, για την συνεργασία λιμένος-πόλης και λιμένος-αεροδρομίου/εξυπηρέτηση των επιβατών homeport κατέληξε σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Το 18% είχε επισκεφτεί και παλαιότερα το Ηράκλειο
Το 82% ήρθε στην πόλη για πρώτη φορά
Άνω του 50% των επιβατών είχε μέτρια ενημέρωση για τον προορισμό αφού υπάρχει ακόμα έλλειμμα στην προώθηση συγκεκριμένου brand name και προσδοκώμενης εμπειρίας
Το 45% πήρε πληροφορίες του από ιστοσελίδες
Το 25% ενημερώθηκαν από τα info kiosks/δομές ενημέρωσης ΟΛΗ
Οι 1.300 από τους 1.626 συμμετέχοντες, ποσοστό 79,9% δήλωσαν απόλυτα ικανοποιημένοι για την φιλοξενία, την φιλικότητα των κατοίκων του Ηρακλείου, την ασφάλεια που τους ενέπνεε το λιμάνι και η πόλη, την γενικότερη εικόνα του προορισμού.
Το 55% δήλωσε ότι είχε αρκετό χρόνο για περιήγηση στην αγορά τις πόλης και για να κάνει τα ψώνια του.
Το 64% των επισκεπτών γεύτηκε κάποιο φαγητό-δείγμα της τοπικής κουζίνας.
Το 58% επιθυμεί να γνωρίσει περισσότερα για τα τοπικά προϊόντα και την κρητική κουζίνα.
Το 75% των ερωτηθέντων θα επιθυμούσε να βρίσκει τοπικά προϊόντα εντός των κρουαζιερόπλοιων (ιδιαίτερα σημαντικό και οφείλει να απασχολήσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις και τις επιχειρήσεις logistics.)
Το 76% των ερωτηθέντων εκδήλωσε την επιθυμία να επισκεφτεί εκ νέου το Ηράκλειο. (Η βιομηχανία της κρουαζιέρας εκτός από άμεσα οφέλη αποτελεί σημαντικό διαφημιστικό εργαλείο για το «κλασικό» προϊόν διακοπών.)
newmoney
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα