Τεχνικές διαχείρισης οφειλών για τους επιχειρηματίες του Ρεθύμνου
Με στόχο την ενημέρωση των επιχειρηματιών του Ρεθύμνου σχετικά με τις σύγχρονες τεχνικές της διαχείρισης οφειλών των πελατών τους το Επιμελητήριο Ρεθύμνης διοργανώνει ενημερωτικό σεμινάριο διάρκειας έξι ωρών την Κυριακή 12 Οκτωβρίου, στις 9:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου με θέμα «διαχείριση και είσπραξη οφειλών πελατών».
Προσκεκλημένος – εισηγητής της εκδήλωσης είναι ο κ. Γιομπλιάκης Ευάγγελος, (M.B.A. U.S.A.) Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος δραστηριοποιείται ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Διαχείρισης Κρίσης λόγω ανείσπρακτων Οφειλών / Πίστωσης σε Επιχειρήσεις & Νοικοκυριά.
Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για τις τεχνικές μέσω των οποίων είναι η δραστική μείωση των Ληξιπρόθεσμων Πελατών τους, διά της κατανόησης των μηχανισμών καθυστέρησης, εξοικείωσης και χρήσης όλων των νόμιμων διαπραγματευτικών μέσων «πίεσης». Στόχος των τεχνικών αυτών είναι η διατήρηση της ταμειακής ροής, μέσα από την επιλογή και διατήρηση πελατών που αξίζουν την εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων.
Οι ενότητες του σεμιναρίου περιλαμβάνουν:
• Διατήρηση Καλών σχέσεων με Πελάτες-Οφειλέτες. Στερεότυπα και αναστολές. Αξιοπρεπείς – πειστικοί διάλογοι.
• Τακτικές Εισπράξεων. Στάδια ολοκληρωμένης διεκδίκησης.
• Χειρισμός δικαιολογιών, προφάσεων, ή αντιρρήσεων.
• Διαμόρφωση & Τήρηση πλάνου τακτικών ενεργειών. Τήρηση αρχείου.
• Τα Νομικά σας όρια και η προσφυγή σε υπηρεσίες Τρίτων.
• Καθιέρωση Πιστωτικής πολιτικής
• Πρακτική εφαρμογή Τεχνικών
Η εκδήλωση είναι ανοικτή για το κοινό ως προσφορά του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης στον επιχειρηματικό κόσμο του Ρεθύμνου.
Προσκεκλημένος – εισηγητής της εκδήλωσης είναι ο κ. Γιομπλιάκης Ευάγγελος, (M.B.A. U.S.A.) Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος δραστηριοποιείται ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Διαχείρισης Κρίσης λόγω ανείσπρακτων Οφειλών / Πίστωσης σε Επιχειρήσεις & Νοικοκυριά.
Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για τις τεχνικές μέσω των οποίων είναι η δραστική μείωση των Ληξιπρόθεσμων Πελατών τους, διά της κατανόησης των μηχανισμών καθυστέρησης, εξοικείωσης και χρήσης όλων των νόμιμων διαπραγματευτικών μέσων «πίεσης». Στόχος των τεχνικών αυτών είναι η διατήρηση της ταμειακής ροής, μέσα από την επιλογή και διατήρηση πελατών που αξίζουν την εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων.
Οι ενότητες του σεμιναρίου περιλαμβάνουν:
• Διατήρηση Καλών σχέσεων με Πελάτες-Οφειλέτες. Στερεότυπα και αναστολές. Αξιοπρεπείς – πειστικοί διάλογοι.
• Τακτικές Εισπράξεων. Στάδια ολοκληρωμένης διεκδίκησης.
• Χειρισμός δικαιολογιών, προφάσεων, ή αντιρρήσεων.
• Διαμόρφωση & Τήρηση πλάνου τακτικών ενεργειών. Τήρηση αρχείου.
• Τα Νομικά σας όρια και η προσφυγή σε υπηρεσίες Τρίτων.
• Καθιέρωση Πιστωτικής πολιτικής
• Πρακτική εφαρμογή Τεχνικών
Η εκδήλωση είναι ανοικτή για το κοινό ως προσφορά του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης στον επιχειρηματικό κόσμο του Ρεθύμνου.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα