9 Δεκ 2014

Η αποκαλυπτική συνέντευξη του Σάκη Ρουβά

Ο Σάκης Ρουβάς παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Mega με ΜΙΑ». Ο Έλληνας σταρ, που σε λίγες μέρες θα βρεθεί στη σκηνή του Pantheon στο ρόλο του Ηρακλή, για την παράσταση «Ηρακλής, οι 12 άθλοι», μίλησε για την Κάτια Ζυγούλη και τα παιδιά τους ενώ εξήγησε γιατί στο παρελθόν διατηρούσε μια διαφορετική στάση απέναντι στα media.

Με αφορμή τη νέα του παράσταση, ο Σάκης Ρουβάς εξομολογήθηκε τον μεγαλύτερο άθλο που έχει ο ίδιος κάνει: «Ο βασικός μας άθλος είναι ένας, να ανακαλύψουμε και να αντιληφθούμε ποιοι είμαστε. Αυτός είναι ένας άθλος στον οποίο κι εγώ έχω δώσει μεγάλη προσοχή, κυρίως τα τελευταία χρόνια της ζωής μου, με αποφασιστικότητα και με καθημερινή εργασία σε αυτό. Δουλεύω με τον εαυτό μου και είμαι ευτυχής που μπορώ να το κάνω και μέσα από το θέατρο. Κάνω κάτι που αγαπώ πολύ και ταυτόχρονα μου μαθαίνει πάρα πολλά για τον εαυτό μου. Αυτό είναι ευτύχημα για μένα».

Όταν ρωτήθηκε γιατί στο παρελθόν ήταν πιο απρόσιτος και επέφευγε να μιλά στα Μέσα, ο Σάκης Ρουβάς εξήγησε: «Είμαι ο ίδιος. Αν με ρωτάς γιατί είχα αυτό το περιτύλιγμα και αυτές τις άμυνες απέναντι σε κάποιους ανθρώπους, απέναντι στα Μέσα, -αλλά πριν πολλά χρόνια γινόταν αυτό- ήταν ίσως ότι φοβόμουν να εκτεθώ, φοβόμουν ότι κάποιοι θα ήταν πιο σκληροί από όσο θα ήθελα ή θα άντεχα εκείνη τη στιγμή και έτσι έβαζα κάποιες ασπίδες. Όμως γνωρίζοντας τον εαυτό μου σιγά σιγά και κατανοώντας ότι τίποτα στην πραγματικότητα δεν μπορεί να μας σκοτώσει, μόνο να μας κάνει πιο δυνατούς, άρχισα να εκπαιδεύομαι».

Όσο για το πώς προστατεύει την οικογένεια που έχει δημιουργήσει με την Κάτια Ζυγούλη: «Κάνω αυτό που νιώθω. Δεν υπάρχει πιο φυσικό από το να αγαπάς αυτά τα αγγελούδια, να λατρεύεις και να αγαπάς τον άνθρωπο που έχετε γίνει ένα. Τι πιο φυσικό από το να βιώνεις αυτή την αίσθηση και να προσπαθείς να την εμβαθύνεις» είπε, ενώ σχετικά με το πώς είναι η Κάτια Ζυγούλη ως μητέρα, ανέφερε: «Η Κάτια είναι αυτό που βλέπετε. Πριν αποκτήσει τα παιδιά δεν είχε καμία σχέση με παιδιά. Από τη στιγμή που αποκτήσαμε τα παιδιά, αφοσιώθηκε πλήρως σε αυτά. Αυτό το σέβομαι, το θαυμάζω και το λατρεύω».

Επίσης μίλησε για τη μεγάλη του κόρη, Αναστασία, και το πώς είναι η καθημερινότητά της με τα αδέλφια της: «Όλοι μαθαίνουμε μέσα από τις εμπειρίες και η Αναστασία είναι εξαιρετική ως μεγάλη αδελφή. Φροντίζει τα αδέλφια της, πολλές φορές υπάρχει ανταγωνισμός αλλά στο τέλος υπάρχει πάντα νοιάξιμο και αγάπη και αυτό με ευχαριστεί. Η μικρή μου κόρη έφερε τεράστια ισορροπία».

Παράλληλα, εξομολογήθηκε μια τρυφερή στιγμή που είχε πρόσφατα με τον γιο του: «Είναι γεμάτα εκπλήξεις τα παιδιά. Προχθές ήμουν με τον γιο μου και μου είπα με σοβαρό ύφος ότι ήθελε να μου πει κάτι. Του λέω: “Τι είναι, άντρα μου, τι θες;” και μου λέει: “Σ’αγαπάω". Ήθελα να πηδήξω στο ταβάνι! Ήταν πολύ δυνατή στιγμή για μένα».

Πηγή: yupiii

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα