13 Απρ 2016

Φαήλος Κρανιδιώτης: Δέχτηκε πρόταση να αναλάβει την αντιπροεδρία του κόμματος Καρατζαφέρη

Φαήλος Κρανιδιώτης: Δέχτηκε πρόταση να αναλάβει την αντιπροεδρία του κόμματος Καρατζαφέρη
Φαήλος Κρανιδιώτης: Δέχτηκε πρόταση να αναλάβει την αντιπροεδρία του κόμματος Καρατζαφέρη
Ο Φαήλος Κρανιδιώτης απέρριψε πρόταση του Γιώργου Καρατζαφέρη να αναλάβει την αντιπροεδρία του νέου του κόμματος.

Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο ίδιος ο κ. Κρανιδιώτης μιλώντας στον Αlpha 989 και τον Σπύρο Χαριτάτο:

«Έγινε μία και μοναδική συνάντηση και μου έγινε πρόταση να είμαι αντιπρόεδρος στο κόμμα Καρατζαφέρη – Μπαλτάκου. Δεν υπήρχε τέτοιο θέμα. Κρέμασε ο σαγόνι μου με αυτά που είπε ο Καρατζαφέρης. Ήθελε τον βασιλιά για πρέσβη και το πρίγκιπα Νικόλαο για υποψήφιο. Αντιμνημονιακός και δραχμή. Ψήφισε το πρώτο μνημόνιο για να μείνουμε στο ευρώ και να βγούμε τώρα και να πάμε στην δραχμή. Για να πολεμήσεις το τρίτο μνημόνιο πρέπει να έχεις το πρώτο. Έχει μία άποψη κάθε μέρα» είπε ο κ. Κρανιδιώτης και συμπλήρωσε:

«Ο Γιώργος Καρατζαφέρης είναι ο μεγαλύτερος περφόρμερ που έχει περάσει από την πολιτική  πίστα. Ακόμα και ο Καμμένος είναι ερασιτέχνης μπροστά του. Δεν είναι τόσο τραβηχτικός ούτε ο Τσίπρας. Ο Καρατζαφέρης γεμίζει πίστα. Εμένα μου άρεσε ο Καρατζαφέρης, όπως η ασώματος κεφαλή και η γυναίκα με τα γένια. Ο Γιώργος πιστεύει και θέλει να φτιάξει έναν ΣΥΡΙΖΑ της Δεξιάς. Αυτό το πράγμα όλο θα καταλήξει να είναι το ΛΑΟΣ συν τον Μπαλτάκο και κάποιους άλλους. Η ανακύκλωση έχει ένα όριο. Δεν ανακυκλώνεσαι επ’ άπειρον. Ο Γιώργαρος αν προλάβει τις μεθεπόμενες εκλογές μπορεί να στηρίζει ρουπία Ινδίας και διαρκή επανάσταση για αταξική κοινωνία».

Απάντηση Αϊβαλιώτη

Στον Φαήλο Κρανιδιώτη απάντησε ο στενός συνεργάτης του Γιώργου Καρατζαφέρη και εκπρόσωπος Τύπου της Εθνικής Ενότητας , Κωστής Αϊβαλιώτης.

"Να ξε-αγχώσω τον Φαήλο Κρανιδιωτη : Όντως "δεν θα βρεθει διπλα μου". 1ον, γιατί έχω πει ότι απο την ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ δεν θα περάσει ούτε απ' έξω" έγραψε στο Twitter ο κ. Αϊβαλιώτης και συνέχισε

:"Ο Κρανιδιώτης "δεν θα βρεθεί δίπλα μου" είναι ότι εγώ εκλεγεί κατ'επανάληψη, ενώ εκείνος έχει περάσει  στη ΣΜΥ("Σχολή Μονίμων Υποψηφίων")".

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα