Συνεχίζει την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου η Cretan Ferries
Δεν απέδωσε τα αναμενόμενα η προσπάθεια για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου από τα τέλη Ιουνίου στην Cretan Ferries, όμως η διοίκηση της εταιρείας δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει με στόχο τη συγκέντρωση του ποσού του 1,5 εκ. ευρώ, το οποίο θα της δώσει τη δυνατότητα να πάρει ισόποσο δάνειο από την Εθνική Τράπεζα για την επαναδρομολόγηση του πλοίου ΕΛΛΗ Τ. στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς.
Η τελική προθεσμία που είχαν θέσει οι θεσμικοί φορείς έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου και το ποσό που συγκεντρώθηκε στο λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας δεν ξεπερνά τις 50 χιλιάδες ευρώ. Πάντως, ο πρόδρος της προσωρινής διοίκησης, Γιώργος Δούσμανης, μιλώντας στον Team FM χθες, ανέφερε ότι εκτιμάται ότι μαζί με τα ποσά που έχουν υποσχεθεί οι επιχειρηματίες του νομού να καταθέσουν, εφόσον χρειαστεί, το ποσό ανέρχεται σε 300 χιλιάδες ευρώ περίπου.
Ο κ. Δούσμανης ανέφερε ότι για το επόμενο δεκαήμερο όποιος πολίτης έδωσε χρήματα για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και θέλει να τα πάρει πίσω, μπορεί να απευθυνθεί στην εταιρεία για να προχωρήσει η διαδικασία.
«Εμείς σαν εταιρεία έχουμε δεσμευτεί ότι μέχρι τις 10 του Οκτωβρίου θα μπορεί όποιος το επιθυμεί να περάσει από τα γραφεία της εταιρείας και να δηλώσει ότι θέλει να πάρει τα χρήματά του πίσω. Τα χρήματα είναι σίγουρα στον λογαριασμό και δεν θα τα αγγίξει κανείς αν δεν ολοκληρωθεί η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου», είπε ο ίδιος.
Επανέλαβε, δε, πως η προσπάθεια που γίνεται είναι για την επαναδρομολόγηση του ΕΛΛΗ Τ., χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν προκύψει άλλη πρόταση δεν θα εξεταστεί.
«Δεν το βάζουμε κάτω γιατί δεν πρέπει. Δυστυχώς και αυτό το περιθώριο που δώσαμε για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. …Η προσπάθεια γίνεται για το ΕΛΛΗ Τ. αλλά αν αύριο τύχει μία άλλη πρόταση για κάτι άλλο, εμείς είμαστε ανοιχτοί να το συζητήσουμε», είπε.
Πάντως, η εταιρεία αντιμετωπίζει το επιπλέον πρόβλημα με την συνεχή αύξηση των οικονομικών της υποχρεώσεων, αφού μηνιαίως χρεώνεται με το ποσό των 8.500 ευρώ στον μόλο της Ελευσίνας, όπου παραμένει το πλοίο.
Το επόμενο διάστημα πρόκειται να πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση της εταιρείας, με στόχο και οι συνεταίροι να δηλώσουν τι ακριβώς θέλουν για το μέλλον.
Η τελική προθεσμία που είχαν θέσει οι θεσμικοί φορείς έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου και το ποσό που συγκεντρώθηκε στο λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας δεν ξεπερνά τις 50 χιλιάδες ευρώ. Πάντως, ο πρόδρος της προσωρινής διοίκησης, Γιώργος Δούσμανης, μιλώντας στον Team FM χθες, ανέφερε ότι εκτιμάται ότι μαζί με τα ποσά που έχουν υποσχεθεί οι επιχειρηματίες του νομού να καταθέσουν, εφόσον χρειαστεί, το ποσό ανέρχεται σε 300 χιλιάδες ευρώ περίπου.
Ο κ. Δούσμανης ανέφερε ότι για το επόμενο δεκαήμερο όποιος πολίτης έδωσε χρήματα για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και θέλει να τα πάρει πίσω, μπορεί να απευθυνθεί στην εταιρεία για να προχωρήσει η διαδικασία.
«Εμείς σαν εταιρεία έχουμε δεσμευτεί ότι μέχρι τις 10 του Οκτωβρίου θα μπορεί όποιος το επιθυμεί να περάσει από τα γραφεία της εταιρείας και να δηλώσει ότι θέλει να πάρει τα χρήματά του πίσω. Τα χρήματα είναι σίγουρα στον λογαριασμό και δεν θα τα αγγίξει κανείς αν δεν ολοκληρωθεί η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου», είπε ο ίδιος.
Επανέλαβε, δε, πως η προσπάθεια που γίνεται είναι για την επαναδρομολόγηση του ΕΛΛΗ Τ., χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν προκύψει άλλη πρόταση δεν θα εξεταστεί.
«Δεν το βάζουμε κάτω γιατί δεν πρέπει. Δυστυχώς και αυτό το περιθώριο που δώσαμε για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. …Η προσπάθεια γίνεται για το ΕΛΛΗ Τ. αλλά αν αύριο τύχει μία άλλη πρόταση για κάτι άλλο, εμείς είμαστε ανοιχτοί να το συζητήσουμε», είπε.
Πάντως, η εταιρεία αντιμετωπίζει το επιπλέον πρόβλημα με την συνεχή αύξηση των οικονομικών της υποχρεώσεων, αφού μηνιαίως χρεώνεται με το ποσό των 8.500 ευρώ στον μόλο της Ελευσίνας, όπου παραμένει το πλοίο.
Το επόμενο διάστημα πρόκειται να πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση της εταιρείας, με στόχο και οι συνεταίροι να δηλώσουν τι ακριβώς θέλουν για το μέλλον.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα