30 Σεπ 2014

Φραγκολιάς: Ναι, ήμουν καψούρης με την Άννα

Ο Κώστας Φραγκολιάς μίλησε πρόσφατα για τον πρόσφατο χωρισμό του μετά από πέντε χρόνια σχέσης με τη σύντροφό του Μαρκέλλα Κατσογιάννη αλλά και τη μεγάλη του καψούρα, την Αννα Βίσση.
«Με την Αννα έχω άριστες σχέσεις και αν κάποιος έλεγε κάτι κακό για εκείνη θα την στήριζα όπως θα έκανα, άλλωστε, και με την κάθε γυναίκα με τη οποία ήμουν μαζί στη ζωή. Με την Άννα ήμασταν δυόμιση χρόνια μαζί, ναι ήμουν καψούρης, αλλά μετά από 12 χρόνια έχουμε άριστες σχέσεις. Και λόγω δουλειάς έχουμε συναντηθεί πολλές φορές…"


Σήμερα ο Κώστας δηλώνει ελεύθερος, ενώ στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό YOU δήλωσε "Δεν είμαι χωρισμένος, είμαι ελεύθερος… Έχει κλείσει το κεφάλαιο Μαρκέλλα!"

Οσο για την ερωτική του ζωή, τονίζει πως δεν έχει ερωτικές φαντασιώσεις, αλλά "έχω πάει με δύο γυναίκες ταυτόχρονα".

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα