15 Απρ 2016

Άντζελα Δημητρίου: Έκανα απόπειρα αυτοκτονίας, ούτε η οικογένεια μου δεν το ξέρει

Άντζελα Δημητρίου: Έκανα απόπειρα αυτοκτονίας, ούτε η οικογένεια μου δεν το ξέρει
Άντζελα Δημητρίου: Έκανα απόπειρα αυτοκτονίας, ούτε η οικογένεια μου δεν το ξέρει
Σε αποκαλυπτικές δηλώσεις πέρασε η διάσημη τραγουδίστρια που «φιλοξενήθηκε» στο περιοδικό DownTown.
«Ούτε η οικογένεια μου ξέρει ότι πήγα να αυτοκτονήσω. Το εξομολογούμαι για πρώτη φορά», είπε η Άντζελα Δημητρίου μιλώντας για την δύσκολη περίοδο που βίωσε όταν έχασε τον αδερφό της.

Δεν παρέλειψε ωστόσο να κάνει δηλώσεις και για την διαφήμιση στην οποία συμμετείχε.

«Βγήκαν και είπαν ότι με αυτή την ατάκα της διαφήμισης βγάζω σαδισμό. Είμαστε με τα καλά μας; Είπαν ακόμη ότι περνάω μηνύματα υπέρ της κακοποίησης των γυναικών. Αν είναι δυνατόν, δεν με έχει κακοποιήσει ποτέ άντρας και μόνο σεξιστική δεν ήταν αυτή η ατάκα. Καθαρό χιούμορ ήταν.

Μίλησαν επίσης για προσβολή των θείων, επειδή στη διαφήμιση κρατώ μια λαμπάδα. Μέχρι και τα καράτια του δαχτυλιδιού που φορώ με τα αρχικά μου μέτρησαν και δήλωσαν ότι είμαι σατανίστρια. Έλεος πια, ρε παιδιά. Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα».

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα