5 Απρ 2016

Ευαγγελία Αραβανή: Δηλώνει ελεύθερη παρά τις φήμες

Στη Real Life μίλησε η Ευαγγελία Αραβανή, απαντώντας στις φήμες για τη νέα σχέση με τον εφοπλιστή Βασίλη Μιχαήλ.
«Είμαι μόνη μου. Έχω αποφασίσει ότι δεν θα μπαίνω κάθε φορά στην διαδικασία να απολογούμαι ή να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας, γιατί με έχει κουράσει. Τελικά, όσο πιο πολύ ασχολείσαι το κάνεις χειρότερο.

Είναι και λίγο αστείο να μην μπορεί ένας άνθρωπος να βγει και να διασκεδάσει με μια οποιαδήποτε παρέα χωρίς να του χρεώνουν και μια σχέση. Ξέρω ότι είναι μέρος της δουλειάς που κάνουμε να ασχολούνται και με τα προσωπικά μας. Το ότι έχω μιλήσει στο παρελθόν, μου έχει γυρίσει μπούμερανγκ κι έτσι αποφάσισα ότι δεν θα ξαναπώ ποτέ τίποτα» δήλωσε.

Φαίνεται ότι το X-Factor στον ΣΚΑΙ είναι το μόνο σίγουρο που υπάρχει στη ζωή της.

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα