Χρηματοδότηση 1,5 εκ. ευρώ για τον ΒΟΑΚ ζητά ο Μανώλης Κεφαλογιάννης
Τη χρηματοδότηση με 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ των έργων κατασκευής και βελτίωση των υπολειπόμενων τμημάτων του ΒΟΑΚ μήκους 184,5 χιλιομέτρων ζητά ο επικεφαλής των Ευρωβουλευτών της ΝΔ, Μανώλης Κεφαλογιάννης με γραπτή ερώτηση που κατέθεσε προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Στην ερώτηση του, ο κ. Κεφαλογιάννης σημειώνει:
«Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης μήκους 300 χιλιομέτρων αποτελεί τη σπονδυλική στήλη ανάπτυξης της Κρήτης διότι συνδέει όλες τις πρωτεύουσες των 4 νομών του νησιού, τα αεροδρόμια και τα λιμάνια, όπου διακινούνται 4.000.000 ξένων επισκεπτών κάθε χρόνο και το σύνολο των προϊόντων του νησιού.
Η υφιστάμενη οδός μελετήθηκε το 1965 και έχει χρηματοδοτηθεί από το σύνολο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων από το 1981 μέχρι σήμερα με 323 εκατομμύρια ευρώ.
Αποτέλεσμα της μη ολοκλήρωσης των εργασιών νέας χάραξης, βελτίωσης και εκσυγχρονισμού είναι πέραν των συνεχών τροχαίων ατυχημάτων, η καθυστέρηση της ανάπτυξης της οικονομίας της Κρήτης (πρωτογενής, δευτερογενής και τριτογενής τομέας).
Σύμφωνα με τη συνημμένη πρόταση του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης ΑΕ (ΟΑΚ Α.Ε-Ιούλιος 2014) απαιτείται χρηματοδότηση 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ για την ολοκλήρωση της κατασκευής και βελτίωσης των υπολειπομένων τμημάτων μήκους 184,5 χιλιομέτρων.
Τούτων δοθέντων, ερωτάται η Επιτροπή:
1. Προτίθεται να διαθέσει το ποσό αυτό από το πρόγραμμα των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών για την ολοκλήρωση του έργου αυτού»;
Στην ερώτηση του, ο κ. Κεφαλογιάννης σημειώνει:
«Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης μήκους 300 χιλιομέτρων αποτελεί τη σπονδυλική στήλη ανάπτυξης της Κρήτης διότι συνδέει όλες τις πρωτεύουσες των 4 νομών του νησιού, τα αεροδρόμια και τα λιμάνια, όπου διακινούνται 4.000.000 ξένων επισκεπτών κάθε χρόνο και το σύνολο των προϊόντων του νησιού.
Η υφιστάμενη οδός μελετήθηκε το 1965 και έχει χρηματοδοτηθεί από το σύνολο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων από το 1981 μέχρι σήμερα με 323 εκατομμύρια ευρώ.
Αποτέλεσμα της μη ολοκλήρωσης των εργασιών νέας χάραξης, βελτίωσης και εκσυγχρονισμού είναι πέραν των συνεχών τροχαίων ατυχημάτων, η καθυστέρηση της ανάπτυξης της οικονομίας της Κρήτης (πρωτογενής, δευτερογενής και τριτογενής τομέας).
Σύμφωνα με τη συνημμένη πρόταση του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης ΑΕ (ΟΑΚ Α.Ε-Ιούλιος 2014) απαιτείται χρηματοδότηση 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ για την ολοκλήρωση της κατασκευής και βελτίωσης των υπολειπομένων τμημάτων μήκους 184,5 χιλιομέτρων.
Τούτων δοθέντων, ερωτάται η Επιτροπή:
1. Προτίθεται να διαθέσει το ποσό αυτό από το πρόγραμμα των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών για την ολοκλήρωση του έργου αυτού»;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα