17 Σεπ 2015

Που εξαφανίστηκε η Ζουμπουλία -Ελισάβετ Κωνσταντινίδου;

Καιρό έχουμε να δούμε στα θεατρικά δρώμενα και στις σελίδες της σόουμπιζ την η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου. Η δημοφιλής ηθοποιός, που έγινε γνωστή στο ευρύτερο κοινό ως Ζουμπουλία στην επιτυχημένη σειρά του Mega «Παρα Πέντε», εδώ και δύο μήνες βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης μετά από μία σοβαρή περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της.

Σε συνέντευξή της στο ΟΚ, μίλησε για πρώτη φορά για το τι ακριβώς συνέβη ενώ ετοιμάζεται να επιστρέψει θεατρικά με την «Λωξάντρα».
Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Πράγματι, πέρασα μια μεγάλη περιπέτεια με την υγεία μου. Είχα περιτονίτιδα και έμεινα αρκετά στο νοσοκομείο. Είμαι ακόμη στην ανάρρωση. 'Οταν συμφώνησα για τη Λωξάνδρα, δεν είχα καταλάβει σε τι περιπέτεια θα έμπαινα. Συμφώνησα να το κάνω πριν από την εγχείρηση. Πονούσα ήδη πολύ, αλλά επειδή ήμουν, σε πρόβες δεν πήγα σε γιατρό με αποτέλεσμα να χειροτερέψει. Στη Λωξάνδρα δεν μπορούσα να αρνηθώ. Είναι ένας ρόλος που είχα στο μυαλό μου από τότε που έβλεπα την σειρά στην τηλεόραση με την Μπέτυ Βαλάση. Μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον, παρόλο που δεν είχα καν ασχοληθεί με το θέατρο τότε».

Ετικέτες

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα